Mitä analysoidaan?
Käyttämämme KPI(Key Performance Indicator)-menetelmä kertoo olennaisen tiedon verkkopalvelusta kerätystä tietomassasta. Tulkittavia numeroita saadaan seuraavista indikaattoreista:
Sivun kävijämäärät
Jutun näyttökerrat
Jaot
Tykkäykset
Retweettaukset, suosikit
Videon katselukerrat
Äänen kuuntelukerrat
Blogi/SoMe-kommentit
Uutiskirje-tilaukset
Lataukset
Myynti
Konvertointi
Inbound-linkitys
Yllä mainitut indikaattorit kertovat enemmän kuin tarpeeksi sisältösi toimivuudesta. Priorisoimme tulkittavan datan. Valitsemme indikaattoreista sisältösi kannalta parhaiten tietoa tuottavan lähteen. Selvitämme, mikä analyyttinen tilasto auttaa eniten tulkitsemaan sisällön toimivuutta, jotta asetetut tavoitteet saavutetaan.
Analyyttistä tutkimustyön avulla pysytään ajan tasalla yrityksen sisältömarkkinoinnin tilasta ja näet omin silmin tilastojen muodossa, mitä oikeasti tapahtuu