Tarjoamme sisällöntuotantoa osana sisältömarkkinointia ja myös yksittäisenä palveluna.
Kiinnitämme vierailijan tai lukijan huomion laadukkaalla ja puhuttelevalla sisällöllä. Levitämme ja tuotamme sisältöä monella eri tavalla, mutta päämäärä on kaikissa sama: enemmän jalansijaa sinun kotisivulle.

Sisällöntuotanto kotisivuille

Aluksi tuotetaan pysyvää sisältöä etusivulle ja välilehdille, kuten perustiedot ja lyhyt historiikki, sekä helppo yhteydenotto. Kotisivuja päivitetään eri sisällöllä, jotka koskevat esimerkiksi tuoreimpia uudistuksia, uutisia tai tarjouksia. Kaikki tämä tietenkin hyvällä visuaalisella ilmeellä.

Tutustu sisältömarkkinointiin optimoituihin kotisivupaketteihimme

Blogi/Brändimedia

Kotisivuja ehostetaan myös sen omalla blogilla. Blogi pysyy aktiivisena viikottaisten päivitysten avulla. Asiakas voi itse avautua vierailijoille mieleisistä aivoituksistaan, mutta myös me päivitämme blogia.

Erityisesti Googlen hakutuloksissa suosio kohdistuu jatkuvasti päivittyviin kotisivuihin. Näkyvyyden kannalta pysyvä ja muuttuva sisältö on jokaisen sivuston omaksi parhaaksi.

Sisällöntuotanto uutiskirjeeseen

Tiedotusta voidaan ylläpitää yksinkertaisen, mutta toimivan uutiskirjeen avulla. Toimenpide helpottaa asiakkaiden siirtymistä sivustolle, sekä pitää heidät ajan tasalla siitä, mitä sivustolla tapahtuu.

Uutiskirjeet tarjoavat myös oivan uudelleenmarkkinointikanavan yrityksen uusille tuotteille tai tarjouksille.

Sosiaalinen Median sisällöntuotanto

Kohdeyleisöä tavoitetaan mutkattomasti eri SoMe-palveluiden avulla. Jutustelua asiakkaiden kanssa voidaan pitää elossa esimerkiksi maailman suosituimmassa mikroblogissa, Twitterissä. Laajemman skaalan keskustelua ja päivityksiä koskien kaikkea mahdollista sivustoon/firmaan liittyvää harjoitetaan Facebookissa. Lisäksi pidetään huoli siitä, että asianmukaista liiketoiminnalle kannattavaa ilmettä edustetaan myös LinkedIn:ssä.

Sisällöntuotannon hakukoneoptimointihyödyt

Haluttua sisältöä voidaan optimoida siten, että se saavuttaa paremman sijoituksen hakukoneiden (Google, Bing) hakutuloksissa. Valikoituja artikkeleita ja päivityksiä voidaan markkinoida, sekä mainostaa ja sitä kautta lisätä näkyvyyden ohella myös sivuston liikennettä.